Organizacja spotkańia, prowadzenie posiedzeń (nomen-omen), wywiady, ankiety, prezentacje grupowe to podstawowy warsztat każdego menadżera, także menadżera ryzyka. Jak widomo też, nie jest to taka prosta sprawa jak się może wydawać, a nawet bardzo skomplikowana.

Organizacja spotkania, dobre spotkania, to połowa suckesu w zarządzaniu ryzykiem.
Albo i 3/4….

Dla przemyślenia załaczamy ciekawy pictorial pod tytułem “Jak przeprowadzić efektywne spotkanie”, z dobrym podsumowaniem bardzo ważnych i najważniejszych, Ryzykonomia sie zgadza, i stara się na poważnie stosować. Wogóle to nie lubimy ględzenia, preferujemy rozwiązywanie problemów i załatwianie spraw w wyznaczonym czasie, taką mamy “niemiecką” chyba naturę (o zgrozo !)…

organizacja spotkaniaObrazek ukazał nam się” na LinkedIn w naszej sieci (zapraszamy do kontaktu), nie znamy niestety autora, wydaje się nam że taki :
http://quickbase.intuit.com/blog/tips-for-running-effective-meetings)
mam nadzieję nie będzie nam miał za złe tego udostępnienia….

 

Dodaj komentarz

Be the First to Comment!

Notify of
avatar
wpDiscuz